28 Ocak 2012 Cumartesi

+1/2



Velhasıl;

Kendimden bahsettim biraz daha devam edeceğim; ilkyazım yarımdı, bununla tam olmayacak, hâşâ! 
Amacım nedir? Onu bende çözemedim aslında. Hayattaki amacın nedir? Büyüyünce ne olacaksın? Şeklindeki sorularını boş bıraktım ya da oyaladım soranları. A bak bu noktada şuna değinmeliyim ki ben hiçbir soruya cevap vermedim; veremiyorum bir gün karşılaşırsak fark edersin soruya soruyla cevap vermemin ardından, net hiçbir şey söylemiyorum, biraz zaman kazanıp, karşımdakine göre yanıtlıyorum. Tabi bu sistemi kurmak kolay olmadı; yılların birikimi, emeği: bir yapı düşün gelen her türlü teklifi neredeyse tamamıyla kabul eden ama sorulara, yoğun bir oylamayla çoğu zaman hiç, bazen de nabza göre cevap veren.
Maymun iştahlı oluşumdan bahsetmiş miydim? Evet, bu da var ya da ya hep ya hiç gibi yaklaşımım da söz konu… Kısaca insansı bir karakterim diyerek topluma doğru bir pas yuvarlayayım. Zaten her şey toplumun suçu değil mi ? Peh! J
Amaç demiştim, Evet; burada yıllardır beklettiğim gezi notlarımı bir ucundan paylaşmaya başlıyorum. (çok enteresan bir amacım var bu kez, büyüyor muyum? Aman canım ne alakası var)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder